Można zauważyć, że zdecydowana większość sklepów stacjonarnych rozpoczyna swoją działalność w internecie. Nie ma co się dziwić, gdyż w ten sposób można dotrzeć do szerokiego grona klientów. Dzięki odpowiednim działaniom z zakresu e-marketingu można zdobyć całkiem sporą grupę klientów, którzy zdecydują się na zakupy w naszym sklepie internetowym.
Postaw na wygodne zakupy w internecie
W ofercie niektórych sklepów możemy znaleźć kilka innych produktów, które nie znajdziemy w sklepie stacjonarnym. To przemawia do skorzystania z usług sklepu internetowego, chociaż kojarzą nam się tylko i wyłącznie z marką, która została stworzona w otchłaniach internetu. Nic bardziej mylnego, gdyż sklepy stacjonarne jak i posiadające swoje e-sklepy dobrze prosperują. Target jest ustawiony bardziej na wszystkich klientów. Idealnym połączeniem jest zamawianie produktu on-line z możliwością odbioru w sklepie stacjonarnym. Według badań, które przeprowadziło bluemedia.pl można zauważyć, że odnotowano pewny wzrost jeśli chodzi o popyt na produkty. Czasami zobaczymy daną rzecz na stronie sklepu internetowego, to aby ją mieć jak najszybciej, decydujemy się na odbiór w sklepie stacjonarnym, który znajduje się w miejscu zamieszkania. Ponadto system wymiary produktów działa dokładnie tak samo jak w przypadku sklepów stacjonarnych.
Sklep internetowy a bezpieczne płatności
W większości sklepów internetowych mamy do czynienia z bezpiecznymi płatnościami. Niewielki odsetek posiada jeszcze tradycyjne przelewy, ale z czasem zostaną one wyparte przez nowsze rozwiązania. Obecnie odwiedzając nasz ulubiony sklep mamy do wyboru kilka metod płatności. Jednym z najpopularniejszych płatności jest bluemedia.pl. Możemy wykorzystać nie tylko szybkie przelewy, ale także płacenie kartami płatniczymi. Po zakończonej transakcji sprzedawca od razu dostaje wiadomość, że przelew został wykonany. Dlatego wtedy może przystąpić do realizacji zamówienia. Jest to niezwykle proste, dlatego znaczna część sklepów internetowych powinna iść tą drogą. Wszyscy oczekujemy bezpieczeństwa realizowanych płatności.